11.38

Jag tänkte att jag skulle komma på några fina sista ord på detta år.
Men just nu står det helt still...
Men mina nyårslöften blir iallafall:
♦ Sluta bita på naglarna
♦Försöka sluta svära
♦Komma i form till sommaren 2011

Och jag ska hålla dom, det är helt klart asså!:)
Så nu håller jag tummarna för att 2011 blir världens bästa år.
Och att min nyårsafton kommer bli ett riktigt kanon minne!

Jag vet att det blir lite knas att mina bilder på julklapparna som jag fick 2010 kommer komma upp 2011.
Men det funkar ju det med!

peace out♥

OCH GOTT NYTTÅR!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott Nytt År vår älskade dotter.Kram Mamma och Pappa.

2011-01-01 @ 00:38:29
Postat av: mattyyyy

hehehe blev det ett kanonminne?;)

2011-01-01 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0