16.59

Idag hade Mathilda och jag julklappsbyte!
För det är ju som sagt julafton imorgon,
KAN NI FATTAAA!! JULAFTOOOOOOOOON!!!!!:D:D:D:D
Det är helt sick asså, jag är taggad till tusen.
JAG ÄLSKAR JUL!
Iallafall...
Jag fick så himla fina saker av henne!
Är jätte nöjd!!!
Tack än en gång bästa vän♥
Förresten, ursäkta för dom extremt dåliga bilderna,
men hade inte tid att lägga upp sakerna snyggt innan jag fotade dom.
Tänkte inte så långt, hehe
Detta fick jag av henne;

 



Jag fick gråa jätte söta knästrumpor med sidenband längst upp
Jag fick också Kenzas nit-örhängen!


Detta fick hon av mig;


Hon fick ett Louis Vuitton Iphone-skal av mig!
(Hennes mobil ligger till vänster, och min mobil till höger. Vi knäppte dom tillsammans bara för att jag fick ett nytt skal till min iphone av mamma o pappa i julklapp.)
Hon blev också jätte nöjd!


TACK IGEN BÄSTA VÄN! JAG ÄLSKAR DIG MEST♥

Kommentarer
Postat av: Mathildaaaaa!

TACK SJÄLV!! Det kunde inte bli bättre! älskar dig med bästaaaaste vän!<3

2010-12-23 @ 19:04:51
Postat av: svar till: mathilda

:D:D:D Nu taggar vi till söndag! wiihoooo:D<3

2010-12-24 @ 11:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0