10.29

Hejsan bloggen!
Igår vare ju freeeeedag som alltid är nice!
Vi har as lätt skoldag då:)
Sedan efter skolan blev jag lite crazy så jag sprang till frissan.
Hihi gissa va jag gjorde?:DDDDDDDDDDDDDD
Haha nemen jag ska berätta för er.. Håll i hatten!
JAG KLIPPTE SIDECUT!
Jag blev hur nöjd som hellst! bilder får komma nån annan dag;)
Sedan efter de skyndade jag mig hem.. åt mat.
Sedan for jag, Matilda o Mathilda på bio.
Vi tittade på i rymden finns inga känslor:)
Det var den bästa jävla film jag har sett!!!!!!!!!!!!! (nästan)
Det handlade ju om en kille som har aspergers syndrom.
Och han ska hitta en ny tjej till sin bror.
Men brorsan vill inte ha nån ny tjej.
Men tjejen vill kanske ha brorsan...
Hahaha ja ni ser ju hur sämst jag är på att förklara.
För filmen handlar ju om MYCKET mer än så!
Den är awesome.
Idag ska jag och mina favorit tjejer titta på sm:)
Asså basket i ådalshallen.
Så nu ska jag fixa mig, fika, titta lite på tv!
I have not time for this.
hehe see ya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0