20.01

Igår hade jag skön kväll med alla kära vänner.
Vi va hos matilda.
Åt godis och snackade skit och skrattade (massor).

Idag gick jag och Milton till ridskolan där vi satt och tittade på dressyr tävlingar.
Milton blev lite uttråkad så vi gick ut på ridbanan och hoppade några hinder.
Han är så duktig min lilla krulle♥
När vi gick hem så passade vi på att svänga in hos Sune, Lillian och Bonzo.
Jag har saknat dom så mycket så jag började nästan grina när jag kramade om dom.
Dom är verkligen några som ligger mig varmt om hjärtat.
Lillian och jag gick in och pratade hur länge som hellst.
Hon hade även en present till mig.
Tacktacktacktack jag blev verkligen super glad över vad jag fick.
Dom var jätte fina!
(bild visar jag sen)
Min bästa Bonzo fyller sju år i januari.
Hur kan tiden gå så snabbt?
I tre hela år va jag bara din matte.
Nu när jag kommer och hälsar på dig,
och jag har med mig Milton.
Så kan jag se hur du undrar vilken jag håller i kopplet.
För jag skulle ju bara vara din.
Jag sa ju så till dig.
Men jag kunde ju inte vara bara din.
Om du inte var bara min.
Så vi lärde oss, att gå tillsammans alla tre.

Jag lovar nu att jag ska hälsa på er mycket oftare.
Så ofta jag kan.
För jag älskar er.
Otroligt vad jag älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0